Kā un kāpēc mainīt mājas pārvaldnieku?

Praktiski soļi dzīves vides uzlabošanai

8 dienas līdz vebināra sākumam
dalībnieki
Bez maksas

Jautājumi? Zvani mums 266 12 555‬ vai raksti info@buvesnakotnei.lv

Mājas pārvaldnieka galvenais uzdevums ir sniegt palīdzību mājas uzturēšanas un pārvaldīšanas jautājumos. Pārvaldnieks ir sadarbības partneris, kuram uzticam mūsu īpašumu, drošību un dzīves kvalitāti, gan ikdienā, gan ilgtermiņā.

Ko darīt, ja:

  • remontdarbi netiek veikti laikus?
  • izdevumi ir neskaidri?
  • problēmas netiek risinātas?
  • komunikācija ar pārvaldnieku ir neesoša?

Pirms lēmuma par pārvaldnieka maiņu, ir svarīgi rast atbildes uz sekojošiem jautājumiem:

  • kāpēc mēs vēlamies mainīt pārvaldnieku?
  • kurš organizēs pārvaldnieka maiņas procesu?
  • kā izvēlēties jauno pārvaldnieku?
  • kādi soļi ir jāveic pārvaldnieka maiņas veiksmīgai īstenošanai?

Jāatceras, ka mērķis nav vienkārši nomainīt pārvaldnieku, bet gan uzlabot mājas pārvaldību un dzīves kvalitāti visiem iedzīvotājiem!

Ieguvumi no dalības šajā vebinārā:

  • Uzzināsi par kritērijiem, kad un kāpēc apsvērt pārvaldnieka maiņu.
  • Kā izvērtēt pārvaldnieka piedāvājumu ne tikai pēc cenas, bet arī pēc kvalitātes, atsauksmēm un uzticamības.
  • Kā pareizi organizēt īpašnieku sapulci, aptauju vai balsojumu, lai lēmums būtu spēkā un maiņas procedūra noritētu korekti.

Vebinārā apskatītie temati

  1. Kāpēc izvēlēties mainīt mājas pārvaldnieku? (problēmu identificēšana, kritēriji, komunikācija, kvalitāte, finanšu pārvaldība)
  2. Jaunā mājas pārvaldnieka meklēšana un izvērtēšana. (piedāvājumi, pakalpojuma cena, līgums, atsauksmes)
  3. Praktiski soļi mājas pārvaldnieka maiņai. (kopsapulces, aptaujas organizēšana, lēmumu pieņemšana)

Vebināru vada

Irēna Rusiņa

mg.oec., profesionālā augstākā izglītība - namu pārvaldnieks

  • Praktizējošs namu pārvaldnieks ar 10 gadu pieredzi nekustamo īpašumu pārvaldīšanā
  • Plaša pieredze māju renovāciju projektu vadībā

Mācīšanās pieredze Būves nākotnei platformā

Saturs izstrādāts, lai teoriju ērti pielietotu praksē

Dotie
1
Dalīšanās
2
Darbība
3
1

Iegūsti zināšanas

Informācija, statistika, pieredze, pētījumi, šie visi ir fundamentāli svarīgi elementi, lai veidotu plašu un objektīvu izpratni par būvniecības procesa efektīvu pārvaldīšanu, nozares raksturīgajām problēmām un to iespējamajiem risinājumiem.

2

Dalies ar savu pieredzi

Zināšanas tiek veidotas, mijiedarbojoties ar citiem, kas ir mūsu pieredzes pamats. Mūsu eksperti sniedz vērtīgu saturu par nozares procesiem, taču, daloties pieredzē, viedokļos un apspriežoties ar kvalificētiem būvniecības ekspertiem no visas pasaules, tu ne tikai gūsti plašāku izpratni, bet arī vērtīgus kontaktus savas darbības attīstīšanai.

3

Pielieto gūtās zināšanas

Nepietiek ar problēmu apzināšanos vai teorētiskiem risinājumu piedāvājumiem. Lai iegūtās zināšanas un pieredze būtu vērtīga, tā jāliek lietā, veidojot kvalitatīvus projektus, efektīvi izmantojot pieejamos resursus un veicinot pozitīvas izmaiņas nozarē.

Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

  • Pirms vebināra katram dalībniekam tiks nosūtīta individuāla pieejas saite, kas paredzēta vienam reģistrētajam dalībniekam. Tāpat jāņem vērā, ka vebināros, kuros par dalību paredzēts saņemt kvalifikācijas punktus būvprakses sertifikāta iegūšanai un sertificēto būvspeciālistu prakses uzraudzībai, apliecinājums par dalību un arī kvalifikācijas punkti tiks piešķirti tikai reģistrētajam veibāra dalībniekam.

  • Jaunumiem un aktualitātēm vari sekot līdzi mūsu sociālajos tīklos

    Kā arī aicinām pievienoties mūsu Telegram kanālam, kurā kopā ar nozares profesionāļiem iespējams apspriest aktuālākos jaunumus un notikumus būvniecības nozarē.

Kā un kāpēc mainīt mājas pārvaldnieku?

Vebinārs

8 dienas līdz sākumam